kawan-kawang

Click click click this to support me ;)

Sunday, January 30, 2011

Sampai pun kat Umah

     Sampai jugak akhirnya kat umah...fuhhhh penat jugak jalan jauh ni.Shah alam ker Kerteh amik masa dalam 5 or 6 jam tu pun bawak tadi ok jalan highway tak byk kete, aku lak dapat turn drive dari Temerloh sampai kerteh tapi sebelum tu aku dah bedal tido puas2 kat dlm kete pasal malam tadi tak tdo ader mcm2 hal la pulak..Tido lak  kol 7.00 pagi bgn kol 10 pagi (rutin harian time cuti tak tdo malam) pasal member ajak gerak kol 11 pagi. Mmg la letih bapak bdn ni.Ari ni mmg puas hati pasal dapat benti makan kat Temerloh R nR dapat bedal ikan patin masak lemak tempoyak, terbaik gle kalo org temerloh yg masak lauk ni sampi teringat2 lagi rasa dia.

        Dah lama da idam nak makan tengahari kat situ, setakat ni dah 2 kali makan kat situ,mahal pun mahal la pasal R N R kan yg penting puas hati. Kalo kat Shah Alam tu mmg tak jumpa la lauk ikan patik masak lemak tempoyak ni yg KAW. Aritu pnah try satu kedai kat S.alam lauk ni tapi trus takder selera aku nak makan nasi pasal kuah ikan patin yg aku letak kat nasi tu tak sedap. Terus nyesal aku nak try lauk ikan patin ni kat S.alam...  TIme cuti2 macm ni la masa yg digunakan utk balik umah tercinta ini.. Kalo nak harapkan cuti yg seciput 2 or 3 hari mmg takdernya aku nak balik umah pasal rasa malas and jauhkan.. So, time2 mcm ni laaa aku kena balik umah pasal pas ni dah takder cuti daaa.. Kalo ada pun time study week tu pun entah balik ker entah tak.. Cuti selama seminggu ni akan ku manfaatkan duduk umah sepuas-puasnya, sambil2 leh buat blog walking tanpa sebarang gangguan and unlimited acces internet streamyx umah aku ni..keng x2.

No comments:

Post a Comment